Ta strona używa plików Cookies. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
0
Łącznie: PLN
REALIZUJ ZAMÓWIENIE
 
ZWROTY I WYMIANA

ZWROTY

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie
STILOVE produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

 


PRZED ZWROTEM UPEWNIJ SIĘ, ŻE ZWRACANY PRODUKT
NIE POSIADA ZAPACHÓW
I NIE NOSI ŚLADÓW UŻYTKOWANIA.

 


1.
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu -
kliknij, aby otworzyć formularz
2. Produkt
starannie złożony, zapakowany i zabezpieczony wraz z wypełnionym formularzem prosimy odesłać na adres:


STILOVE WOJCIECH KUPRJANIUK
NIEKŁADZKA 3C
72-300 GRYFICE

Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać z opcją śledzenia.
Pieniądze zwracamy w przeciągu 14 dni od otrzymania zwrotu na polskie konto bankowe.

 

 

WYMIANA

Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub model, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (507 638 696) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

 

UWAGA!

- Prosimy upewnić się, że produkt nie posiada zapachów i nie nosi śladów użytkowania
- Produkty bardzo delikatne, podatne na uszkodzenia!
- Jeśli produkt zostanie odesłany do nas w stanie zmienionym (posiadający zapach, uszkodzenia materiału), będziemy zmuszeni wnieść sprawę o odszkodowanie zgodnie z ustawą mówiącą o zmniejszeniu wartości produktu, który został uszkodzony i nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
- Prosimy o staranne złożenie, zapakowanie i zabezpieczenie produktu! 
- Zwracany jest najniższy koszt dostawy dostępny w sklepie w chwili składania zamówienia i to do klienta decyzji należy, którą płatność preferuje.
- Nie przyjmujemy zwrotów po upływie 14 dni od doręczenia przesyłki
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem

 

PARAGONY:
W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ firma STILOVE korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej
(podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).
Potwierdzenie płatności wraz z potwierdzeniem dostawy zamówienia jest pełnoprawnym dowodem zakupu.

 

 

REKLAMACJE
Reklamacje należy zgłosić bezzwłocznie po otrzymaniu produktu niezgodnego z zamówieniem. Aby reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia należy przed odesłaniem produktu wadliwego do sklepu, wysłać zdjęcie niezgodności na adres mailowy (sklep@stilove.pl). Nie przyjmujemy reklamacji jeśli konsument nie poinformował o zaistniałej sytuacji sprzedawcy i odesłał produkt wadliwy bez ówczesnego kontaktu.

 

 

 

 

 

Copyright © 2018 STILOVE JUST PERFECT DRESSES.
ALL RIGHTS RESERVED.