ZWROTY
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie
STILOVE produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
PRZED ZWROTEM UPEWNIJ SIĘ, ŻE ZWRACANY PRODUKT
NIE POSIADA ZAPACHÓW I NIE NOSI ŚLADÓW UŻYTKOWANIA.
1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - kliknij, aby otworzyć formularz
2. Produkt staranne złożony, zapakowany i zabezpieczony wraz z wypełnionym formularzem prosimy odesłać na adres:
STILOVE WOJCIECH KUPRJANIUK
NIEKŁADZKA 3C
72-300 GRYFICE
WYMIANA
Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub model, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (507 638 696) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
UWAGA!
- Prosimy upewnić się, że produkt nie posiada zapachów i nie nosi śladów użytkowania
- Produkty bardzo delikatne, podatne na uszkodzenia!
- Jeśli produkt zostanie odesłany do nas w stanie zmienionym (posiadający zapach, uszkodzenia materiału), zwrot zostanie odrzucony zgodnie z ustawą mówiącą o zmniejszeniu wartości produktu, który został uszkodzony i nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
- Prosimy o staranne złożenie, zapakowanie i zabezpieczenie produktu!
- Nie przyjmujemy zwrotów po upływie 14 dni od doręczenia przesyłki
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem
PARAGONY:
W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ firma STILOVE korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej
(podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).
Potwierdzenie płatności wraz z potwierdzeniem dostawy zamówienia jest pełnoprawnym dowodem zakupu.
REKLAMACJE
Reklamacje należy zgłosić bezzwłocznie po otrzymaniu produktu niezgodniego z zamówieniem. Aby reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia należy przed odesłaniem produktu wadliwego do sklepu, wysłać zdjęcie niezgodności na adres mailowy (sklep@stilove.pl). Nie przyjmujemy reklamacji jeśli konsument nie poinformował o zaisntałej sytuacji sprzedawcy i odesłał produkt wadliwy bez ówczesnego kontaktu.