Ta strona używa plików Cookies. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
0
Łącznie: PLN
REALIZUJ ZAMÓWIENIE
 
FAQ

 

1. CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PONOWNIE ONLINE POPRZEZ SERWIS DOTPAY?

Tak, Aby zapłacić ponownie poprzez DotPay KLIKNIJ TU
ID Sprzedawcy: 401977
Kwota transakcji: Kwota zakupu wraz z przesyłką
Opis transakcji: Imię i nazwisko, numer zamówienia

 

2. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do rejestracji.


3. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00.



4. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?


Zamówienia są wysłane w ciągu 24h-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie)


5. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Tak, po opłaceniu zamówienia możesz odebrać je osobiście.


6. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie Klienta.


7. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatą za zamówienie czekamy do 2 dni od daty zakupu.


8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności można dokonać przelewem, poprzez szybkie płatności Dotpay lub opłacić zamówienie przy odbiorze.


9. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU/WYMIANY ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW?

Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.

Patrz:
ZWROTY/WYMIANY

 


10. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?


Tak, realizujemy zamówienia na całym świecie. Prosimy spośród dostępnych przewoźników wybrać MIĘDZYNARODOWY GLOBAL EXPRES. Niezbędne dane do wpłaty zagranicznych:
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW,  IBAN PL

 


11. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Patrz: POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

11. CZY MOGĘ NIE ODEBRAĆ PRZESYŁKI POBRANIOWEJ?

Nie. Każde zamówienie za pobraniem jest z obowiązkiem zapłaty.

Zgodnie z przepisem art. 535 § 1 Kodeksu cywilnego, obowiązkiem kupującego jest rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę wraz z kosztem przesyłki. Wobec tego, w sytuacji której kupujący nie odbiera przesyłki za pobraniem, nie wywiązuje się ze swojego zobowiązania, a sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych przez to kosztów drogą sądową.

 

 

Copyright © 2021 STILOVE JUST PERFECT DRESSES.
ALL RIGHTS RESERVED.