POMOC
+
Czy mogę zapłacić ponownie online poprzez serwis przelewy24?
Tak. Po zalogowaniu w zakładce ZAMÓWIENIA. Wybierz zamówienie oczekujące na wpłatę i
kliknij w przycisk OPŁAĆ ZAMÓWIENIE.
+
Czy muszę posiadać konto w sklepie aby złożyć zamówienie?
Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do rejestracji.
+
Jak złożyć zamówienie w waszym sklepie?
Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 15:00.
+
Jak długo trzeba czekać na zamówiony towar?
Zamówienia są wysłane w ciągu 24h - 3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie).
+
Czy jest możliwość zwrotu/wymiany zakupionych produktów?
+
Czy można przymierzyć u Was sukienkę?
Tak, po uprzednim umówieniu się. Aby umówić się na przymiarkę w naszym SHOWroom prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: 507 638 696, sklep@stilove.pl
+
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, po opłaceniu zamówienia możesz odebrać je osobiście. STILOVE SHOWroom Gryfice ul. Piłsudskiego 31A/16.
+
Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupione przedmioty?
Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie Klienta.
+
Do kiedy mogę dokonać wpłaty?
Na wpłatą za zamówienie czekamy do 2 dni od daty zakupu.
+
W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?
Płatności można dokonać przelewem, poprzez szybkie płatności Przelewy24 lub opłacić zamówienie przy odbiorze.
+
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, realizujemy zamówienia na całym świecie. Prosimy spośród dostępnych przewoźników wybrać PRZESYŁKĘ MIĘDZYNARODOWĄ.
Niezbędne dane do wpłaty zagranicznych: Kod BIC (Swift): BPKOPLPW, IBAN PL
+
Czy moje dane osobowe są chronione?
+
Czy mogę nie odebrać przesyłki pobraniowej?
Nie. Każde zamówienie za pobraniem jest z obowiązkiem zapłaty.
Zgodnie z przepisem art. 535 § 1 Kodeksu cywilnego, obowiązkiem kupującego jest rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę wraz z kosztem przesyłki.
Wobec tego, w sytuacji której kupujący nie odbiera przesyłki za pobraniem, nie wywiązuje się ze swojego zobowiązania, a sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych przez to kosztów drogą sądową.