ZWROTY I WYMIANA
+
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie STILOVE produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie STILOVE produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
W przypadku przekroczenia umownego terminu sklep może odmówić zwrotu wpłaty i odesłać ponownie przesyłkę na koszt Klienta.
UWAGA! Wygenerowanie formularza zwrotu nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży!
+
JAK DOKONAĆ ZWROTU JEŚLI POSIADAM KONTO W SKLEPIE?
1. Zaloguj się na swoim koncie w sklepie www.stilove.pl
2. Przejdź do swojego panelu Klienta i wybierz zakładkę ZWROT
3. Wybierz zamówienie do zwrotu i produkty, które chcesz zwrócić
4. Wypełnij wszystkie puste pola (znajdziesz tam sposób wysyłki, adres na który należy odesłać zwrot, wykonaną formę płatności i Twoje dane do zwrotu)
5. Upewnij się, że Twoje dane i wybrana forma płatności jest prawidłowa
6. Po uzupełnieniu wszystkich pól kliknij "generuj formularz zwrotu", który wygeneruje się automatycznie.
7. Pobierz formularz, wydrukuj i dołącz do paczki.
8. Produkt starannie złożony i zabezpieczony w pudełku wraz z wygenerowanym formularzem odeślij na adres: STILOVE, UL. NIEKŁADZKA 3C, 72-300 GRYFICE
+
JAK DOKONAĆ ZWROTU JEŚLI NIE POSIADAM KONTA W SKLEPIE?
Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj i wypełnij.
Produkt starannie złożony i zabezpieczony w pudełku wraz z wypełnionym formularzem odeślij na adres: STILOVE, UL. NIEKŁADZKA 3C, 72-300 GRYFICE
Pobierz formularz zwrotu - KLIKNIJ TU
+
CZY MOGĘ WYSŁAĆ ZWROT DOWOLNYM PRZEWOŹNIKIEM?
Klient może dokonać zwrotu dowolnym przewoźnikiem, który dostarczy przesyłkę bezpośrednio na adres sklepu.
Paczkę wyślij z opcją śledzenia, dzięki czemu w prosty sposób sprawdzisz datę doręczenia paczki.
+
CZY DOSTANĘ INFORMACJĘ O DORĘCZENIU ZWROTU DO SKLEPU?
Po doręczeniu Twojego zwrotu do sklepu status Twojego zamówienia zmieni się na "ZWRÓCONE" lub "ZWRÓCONE częściowo".
W tym samym dniu otrzymasz wiadomość mailową o odnotowaniu zwrotu w sklepie.
Od tego czasu sklep ma 14 dni na wykonanie przelewu zwrotnego, na ten sam kanał, z którego wykonana była wpłata.
+
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Sklep ma 14 dni na wykonanie przelewu zwrotnego na ten sam kanał, z którego wykonana została wpłata.
Jeśli ten termin jeszcze nie upłynął uprzejmie prosimy o cierpliwość.
+
CZY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY NA ZAGRANICZNE KONTO BANKOWE?
Nasz bank przyjmuje opłaty w złotówkach i w złotówkach zostają zwracane. Przelew tradycyjny na zagraniczne konto bankowe wiąże się z pomniejszeniem kwoty o 25zł ze względu na pobieraną prowizję bankową. Jeśli wpłata wykonana była poprzez szybką płatność internetową kowta pozostaje niezmienna.
+
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZWROTU?
Prosimy upewnić się, że umowny termin 14 dni od momentu otrzymania zamówienia jeszcze nie upłynął.
Że zwracane produkty nie były użytkowane w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Nie posiadają zapachów i nie noszą śladów użytkowania.
Nie nastąpiło zmniejszenie wartości rzeczy i nadają się one do ponownej sprzedaży bez obniżania ceny.
+
KTO POKRYWA KOSZT ZWROTU?
Zwrot należy odesłać na własny koszt.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
W przypadku wysyłki zwrotu za pobraniem sklep ma prawo nie odebrać tej przesyłki.
+
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYMIANY?
Tak, jest możliwość wymiany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub model, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (+48 507 638 696) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00
Pobierz formularz wymiany -
KLIKNIJ TU
+
DLACZEGO NIE MAM W PACZCE PARAGONU ZA ZAMÓWIENIE?
W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ firma STILOVE korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej (podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).
Potwierdzenie płatności wraz z potwierdzeniem dostawy zamówienia jest pełnoprawnym dowodem zakupu.